آموزش سئو مثناسئو – سئو سایت موزیک شخصی


احتمالاً در ماه های اخیر تک آهنگ های با کیفیتی را از دست داده اید که از پخش کردن آن لذت می بردید ، اما سایت های آنلاین بی نظیری برای این امر وجود دارد. شاید برای شما این امر ناامید کننده است ، به خصوص هنگامی که برای تبلیغ کنسرت خود به سایت های آنلاین نیاز دارید.

سئو مخفف کلمه بهینه سازی موتور جستجو است ، که هنر نمایش محتوای شما برای ابزارهای جستجو مانند Google است. محتوا که بهینه سازی شده در نتایج جستجوی ارگانیک زیاد دیده میشود. این پست شما را در مورد نحوه بازاریابی موسیقی و سئو سایت موسیقی خود با استفاده از استراتژی های SEO راهنمایی می کند.

گروه سئو مثنا در این زمینه یکی از برترین آموزش های سئو رایگان را ارائه میدهد.

کلمات کلیدی مربوطه را پیدا کرده و از آنها استفاده کنید

شما در دوره آموزش سئو حضوری مثناسئو می آموزید که ضروری است که مناسب ترین کلمات کلیدی را برای نوع محتوای خود پیدا کنید. برای کلمات کلیدی که طرفداران از آنها برای جستجوی موسیقی شما استفاده می کنند ، مانند هنرمندان محبوب یا بازدید کننده ، تحقیق کنید. پس از پیدا کردن کلمات کلیدی ، از آنها در وب سایت و محتوای خود استفاده کنید. توجه کنید که متون شما حتما باید شامل مترادف کلمات کلیدی برای پوشش انواع اصطلاحات جستجوی طرفدارانی که به احتمال زیاد از آنها استفاده می کند، باشد.

وب سایت خود را بهینه کنید

اگر وب سایت ندارید ، یکی ایجاد کنید زیرا google محتوا سایت رسمی هنرمند را در رتبه بندی های خود قرار داده است. سپس می بایست وب سایت خود را با ابرداده تبدیل کنید که باعث افزایش ترافیک می شود.

  • توضیحات متا به کاربران اینترنت کمک می کند تا از نوع موسیقی شما ایجاد کنند.
  • تگ های عنوان عناوینی هستند که موتور جستجو هنگام جستجوی محتوا ، موتور جستجو پیدا می کند.
  • سرصفحه عناوینی هستند که بخش های مختلفی از یک پست را در وب سایت شما جدا می کنند.

بهتر است از یک ابزار تحلیل مانند Google Analytics و Spotify برای هنرمندان استفاده کنید تا محتوای شما را برتر کنند. اطمینان حاصل کنید که وب سایت را مرتباً به روز می کنید زیرا خزندگان Google هنگام رتبه بندی صفحات وب ، محتوای منحصر به فرد را در اولویت قرار می دهند.

مثناسئو میگوید برای یک نوازنده ، محتوای منحصر به فرد ممکن است شامل ارسال قطعه در شماره های مختلف و پیوند آهنگ های جدید در YouTube باشد.

در حالت ایده آل ، باید به دنبال آژانس معتبر میزبانی وب سایت باشید که سرعت سایت را بهبود می بخشد و 99.9٪ زمان به روز را تضمین می کند زیرا در صورت غیرقابل دسترسی بودن این وب سایت ، تمام این پیشرفت ها بی فایده خواهند بود.

تعامل فنی را تقویت کنید

بیشتر طرفداران به دنبال راه های جدیدی برای تعامل با هنرمند مورد علاقه یا محتوای موسیقی خود هستند. بنابراین ، بهینه سازی کلید واژه باید شامل ایجاد محتوا باشد که تعامل فن را افزایش می دهد.

یکی از راه های دستیابی به این هدف این است که سایت خود را با جدیدترین و مناسب ترین مطالب مربوط به برند شما به روز کنید. همچنین می توانید پست های وبلاگ بنویسید که طرفداران خود را در مورد جنجالی ترین یا معروف ترین آهنگ ها در آهنگ خود جذب کنید.

برای بهترین نتیجه ، صفحات جدیدی را برای هر رویداد و انتشار موسیقی جدید ایجاد کنید. این صفحه باید برای کلیه جستجوهای مرتبط با رویداد یا موسیقی بهینه سازی شود.

برای موبایل بهینه سازی کنید

تحقیقات نشان می دهد که حدود 63٪ از جستجوی موسیقی در دستگاه های تلفن همراه اتفاق می افتد. علاوه بر این ، الگوریتم گوگل از محتوایی که در تلفن همراه قابل دسترسی باشد ، پشتیبانی می کند. اطمینان حاصل کنید که همه محتوا می تواند به سرعت در دستگاه های تلفن همراه بارگیری شود.

شما حتی می توانید برای آن آهنگ یا آلبوم خاص برنامه ایجاد کنید زیرا Android در رده بندی های خود از برنامه ها طرفداری می کند. ابزارهای مختلفی برای بهینه سازی سایت شما برای موبایل وجود دارد ، اما می توانید با بررسی اینکه دوستانه موبایل است ، شروع کنید.

بک لینک ایجاد کنید

همان طور که استاد محمد کرمی متخصص آموزش سئو می گوید بک لینک Backlink یک اصطلاح سئو است که روشی قدرتمند برای بهبود رتبه سایت شماست. با ایجاد پست های مهمان در سایت های موسیقی محبوب ، درخواست صدور ذکر از تأثیر گذاران در رسانه های اجتماعی و YouTubers می توانید بک لینک ایجاد کنید.

همچنین به استخدام آژانس بازاریابی دیجیتال کمک می کند ز

یرا آنها می توانند از شبکه گسترده خود برای ایجاد منابع به سایت شما استفاده کنند. با کسب ذکر در اطلاعیه های مطبوعاتی ، وبلاگ و پست های رسانه های اجتماعی ، رتبه بندی شما بسیار بیشتر از اتکا به شبکه محدود شما بهبود می یابد.

یک کانال YouTube ایجاد کنید

YouTube از نظر نمایش داده شده فقط از نظر Google دوم است ، بنابراین به حضور پررنگ در کانال کمک می کند. این کانال طرفداران را به سمت محتوای سرآمد شده جذب می کند و آنها را به سایت های وابسته شما هدایت می کند.

شما می توانید کانال خود را با استفاده از ابزارهای جستجوی YouTube بهینه کنید تا طرفداران به دنبال چه چیزی باشند و آن را به روز کنید تا محتوای مورد نظر را ارائه دهید. مطمئن شوید که لیست های پخش را ارائه می دهید زیرا Google کانالهایی را با چنین لیست هایی در رتبه بندی جستجو جستجو می کند.

کلمات نهایی

بازاریابی موسیقی در SEO یک تعهد طولانی مدت است که به نوازندگان نیاز دارد تا اطمینان حاصل کنند که تمام مطالب آنها با جدیدترین تحولات مرتبط و سازگار است. بازاریابی دیجیتال برای نوازندگان یک کار دلهره آور است ، اما شما همیشه می توانید یک آژانس بازاریابی دیجیتال را برای بهینه سازی مطالب خود استخدام کنید. شما ممکن است به قیمت هزینه اخراج کنید و مطالبات خود را به شما تحمیل کنید ، اما این یک سرمایه گذاری ارزشمند است.

نظرات

  • نظرات پس از تایید مدیریت نمایش داده خواهند شد.
  • لطفا نظرات خود را بصورت فارسی تایپ کنید.
منتشر شده : 0 در حال بررسی : 1